PŘÍPADOVÉ STUDIE
a návody z mé vlastní praxe
Řízení rizika nových projektů a minimalizace ztrát
Co spojuje úspěšné podnikatele? Často je to nadšený energií sršící člověk. A co tohle nekontrolované nadšení může způsobit? Jsou to finanční ztráty. Tyto ztráty bývají způsobeny neřízením rizika,...
Jak zvyšovat tržby?
Úvaha, jak zvyšovat tržby (příjmy, obrat), výnosy či zisk, je povinností každého manažera. Je nutno podotknout, že uvedené pojmy nelze zaměňovat a následující výpočet se týká tržeb. Jak tedy...
Jsme víc než autobazar aneb nesmysly v reklamách
Reklama je úžasná věc. Každý den se s ní každý potkáváme a každý si myslíme, že jí rozumíme. Někdy do ní kafrá celá firma, jindy je neochvějně nejkreativnější pan majitel či pan ředitel. Ta...
Nástup nového kolegy aneb zase byl neschopnej
Stalo se vám, že jste přijali člověka, nechali ho pracovat a po pár měsících jste se vy s ním, nebo on s vámi rozloučil? Nebo se vám to stalo vícekrát? Nábor Nábor nových kolegů je běžnou součástí...
Proč vést evidenci kontaktů se zákazníky?
V následujících řádcích si shrneme, proč vést evidenci kontaktů se zákazníky. Běžně se tato činnost označuje jako CRM (customer relationship management) a my se zaměříme na tuto oblast v rámci B2B,...
Rozdíl mezi poradou, brainstormingem a vykecáváním se
Stává se vám, že uspořádáte poradu a po poradě nemáte v ruce hmatatelný výsledek, co se vyřešilo? Kdo za to může? Odpověď je Vy. Vy, jako šéf, jste zodpovědný za to, že porada byla ztráta času....
Jak najít správného zaměstnance pomocí jobdescription
Hledání nových zaměstnanců je nedílná součást manažerské práce, pro spoustu šéfů činnost otravná. Nejhorší pak je, když si někoho vybereme, najmeme, zaučujeme a pak zjistíme, že to není ten správný...
Vliv počtu schůzek na obrat obchodního zástupce
V kolektivech obchodních zástupců je téma počtu schůzek velmi frekventované. Výkonnost obchodníka vyhodnocují šéfové někdy více někdy méně, někdy na základě čísel někdy podle pocitu a leckdy jsou...